Formularz ofertowy
ZAPYTANIE OFERTOWE - montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem
ść I przedmiotu zamówienia – przedmiotem zamówienia jest montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną o mocy od 39 do 40 kWp wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, zdolnym do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej zlokalizowanej na terenie Spółdzielni Socjalnej Iskra w Sztumskim Polu.
Kategoria ogłoszenia: Roboty budowlane
Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
09 331 200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
09 332 000-5 Instalacje słoneczne
45 311 200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 315 600-4 Instalacje niskiego napięcia
45 315 300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45 311 100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45 315 100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45 232 221-7 Podstacje transformatorowe
45 317 200-4 Instalowanie transformatorów elektrycznych
Miejsce realizacji zamówienia:
82-400 Sztum, ul. Łąkowa 19, Sztumskie Pole zlokalizowany w powiecie sztumskim
Na przedmiot zamówienia składają się:
a) badanie statyki dachu
b) wykonanie i uzgodnienie projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej (2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4) zawierającego: przedmiot opracowania (opis), analizę techniczną:
– dobór, moc, ilość, produkcja energii, stringi, plan rozmieszczenia modułów
– dobór falownika,
– dobór konstrukcji wsporczej,
– rozrysowanie tras kablowych,
– projekt uzgodniony z konstruktorem pod względem dociążenia dachu,
– karty produktowe, w tym:
* zakres niezbędnych zmian koniecznych do prawidłowego funkcjonowania istniejącej instalacji odgromowej obiektu wraz z analizą ryzyka oraz obliczeniem wymaganych odstępów izolacyjnych tak, aby spełniała ona wymagania aktualnie obowiązujących norm PN-EN 62305,
* projekt zatwierdzony przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń ppoż.
c) dostawa i montaż falowników;
d) dostawa i montaż instalacji kablowej łącznie z wykopami;
e) dostawa i montaż konstrukcji (stelażu) pod moduły fotowoltaiczne; ciężar i rozmieszczenie balastu muszą być dobrane z uwzględnieniem obciążenia śniegiem i wiatrem;
f) dostawa i montaż paneli / układów fotowoltaicznych na dachach we wskazanych lokalizacjach budynków funkcjonalnych objętych projektem wykonawczym;
g) dostawa i montaż układów zabezpieczeń DC oraz AC;
h) pomiary kontrolne, próby wydajności instalacji, oraz uruchomienie i regulacja instalacji PN-EN 62446;
i) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie zasad prawidłowej eksploatacji i obsługi wykonanych instalacji fotowoltaicznych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi, użytkowania (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji) i ich przekazanie użytkownikom oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia oraz uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu; Szkolenie winno odbyć się na terenie obiektu Zamawiającego, w dni powszednie,
j) przygotowanie zawiadomienia o wykonanej instalacji do Państwowej Straży Pożarnej;
k) wyłącznik przeciwpożarowy;
l) sprawdzenie poprawności pracy systemu fotowoltaicznego;
m) wpięcie instalacji w istniejący system energetyczny w obiektach funkcjonalnych i uruchomienie techniczne i wykonanie wszystkich niezbędnych dołów na przewody;
n) wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej – (2 egz. Forma A4, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD szt. 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF zawierającej w szczególności:
- miejsce i datę instalacji , informacje zamieszczone w projekcie wykonawczym;
- karty katalogowe, atesty, deklaracje podzespołów
- procedurę weryfikacji poprawności działania systemu,
- procedurę postępowania w przypadku awarii,
- plan przeglądów wraz z datą następnego przeglądu,
- instrukcję eksploatacji i konserwacji systemu,
- raporty z badań i pomiarów przeprowadzonych zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 62446:2016, w tym
- badanie ciągłości uziemień i ekwipotencjalnych połączeń wyrównawczych,
- test polaryzacji obwodów DC,
3. badanie napięcia obwodu otwartego VOC,
4. badanie natężenia prądu obwodu zwartego ISC, v. badanie rezystancji izolacji obwodów DC,
5. badanie charakterystyki prądowo-napięciowej łańcuchów modułów fotowoltaicznych,
6. badania kamerą termowizyjną połączeń elektrycznych, modułów fotowoltaicznych, puszek przyłączeniowych itpo) wykonanie pomiaru wytwarzanej energii elektrycznej;
p) wykonanie prac pomocniczych budowlanych obejmujących m.in.: przebicia, wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, wykonanie przepustów w miejscach przejść instalacyjnych tras kablowych przez ściany, lub inne przeszkody przez przegrody budowlane, uszczelnienie przepustów w tym zachowanie stref pożarowych, wykonanie prac porządkowych (np. malowanie, tynkowanie) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego;
r) podłączenie instalacji fotowoltaicznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia mikroinstalacji w imieniu użytkownika do sieci dystrybucyjnej ,
s) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji;
t) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; w okresie gwarancji Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę,
u) liczba modułów wyniesie 83 szt. o mocy 480W
w) zakupiona zostanie również aplikacja do monitoringu pracy modułu,
x) panele zostaną zamontowane na dachu dwuspadowym,
y) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na montaż na co najmniej 10 lat, na materiał i jakość wykonania paneli na okres co najmniej 15 lat oraz na moc wyjściową na okres co najmniej 25 lat.
z) Jakość wykonania będzie spełniała standardy: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 i ISO17025:2005.
Planowany termin realizacji: sierpień 2024
Warunki udziału w postępowaniu oraz wykluczenia
- Z niniejszego postępowania zostaną wykluczeni Oferenci , którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
- Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. - Oferent zobowiązany jest podać ceny netto oraz brutto.
- Oferent musi posiadać polisę ubezpieczenia OC swojej działalności gospodarczej na kwotę 200 000 pln.
- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub też sytuacji finansowej czy ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych .
Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnia wszystkie kryteria.
Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
- złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub
- złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
- określi termin realizacji zamówienia powyżej 27 dni kalendarzowych lub
- wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę.
Termin związania z ofertą 30 dni.
Zamawiający wymaga wizji lokalnej
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Jakub Gossa – email: KONTAKT@SPOLDZIELNIAISKRA.PL nr tel. 504 025 326,Ofertę należy złożyć (wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania) w terminie do dnia 10.01.2025 r. do godz. 16:00.
Oferta powinna zostać dostarczona osobiście lub za pośrednictwem jednego z operatorów pocztowych na adres siedziby biura Zamawiającego: Spółdzielnia socjalna „Iskra”, ul. Łąkowa 19, Sztumskie Pole, 82-400 Sztum, z dopiskiem na kopercie: „Oferta na montaż instalacji fotowoltaicznej”.
Dopuszcza się złożenie oferty w wersji elektronicznej skan – podpisany przez oferenta na adres email: KONTAKT@SPOLDZIELNIAISKRA.PL w tytule „Oferta na montaż instalacji fotowoltaicznej”.
Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.
ZAPYTANIE OFERTOWE - modernizacja i unowocześnienie strony internetowej wraz z kampanią marketingową
Część I przedmiotu zamówienia – Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na modernizacji i unowocześnieniu strony internetowej www.spoldzielniaiskra.pl wraz z prowadzeniem kampanii marketingowej.
Zamówienie realizowane jest w ramach przedsięwzięcia pn. „Wzmocnienie potencjału i odporności Spółdzielni socjalnej Iskra poprzez zieloną i cyfrową transformację” w ramach Programu „ODPORNOŚĆ ORAZ ROZWÓJ EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ” na lata 2022-2025.
Kategoria zamówienia: Usługi
Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
72400000-4 – Usługi internetowe
72413000-8 – Usługi w zakresie projektowania stron WWW
Miejsce realizacji zamówienia:
82-400 Sztum, ul. Łąkowa 19, Sztumskie Pole zlokalizowany w powiecie sztumskim
Na przedmiot zamówienia składają się:
1) Modernizacja strony internetowej Spółdzielni socjalnej ISKRA www.spoldzielniaiskra.pl wraz z
usługami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności usługa polega na wprowadzeniu następujących zmian, aby doprowadzić do spełniania standardów, tj.:
- standardu Światowej Organizacji W3C;
- zgodności portalu ze standardem – WCAG 2.0.;
- przebudowy w oparciu o technologie tj. PHP5 wzwyż i MySQL;
- zgodności portalu w przeglądarkach Firefox wersja min. 54 , Microsoft Edge min. wersja 40., Chrome wersja min. 59;
- Responsive Web Design (RWD) – możliwości otwierania portalu na urządzeniach mobilnych;
- przebudowy w oparciu o rozwiązania open source np. Word press , Drupal;
- wprowadzeniu funkcji dodawania treści portalu przez panel administracyjny za pomocą edytora tekstu WYSIWYG tj. FCK Edytor lub Tiny MCE;
- wprowadzeniu modułu antyspamowego portalu typu CAPCHA 10;
- konstrukcji portalu pozwalającej na zastosowanie narzędzi SEO i SEM;
- integracji portalu z Google Analitics;
- uruchomieniu funkcji szybkiej komunikacji – Messenger, WhatsApp, Google Maps;
- zespoleniu z funkcjonalnością social media;
- modyfikacja szaty graficznej witryny i wdrożenie jej do szablonu strony;
- pozycjonowanie strony.
2) Zmiany zostaną wprowadzone w serwisie 30 dni od momentu podpisania umowy.
3) Usługi serwisowe i wsparcie techniczne Zamawiającego w przypadku wystąpienia trudności związanych m.in. z administrowaniem stroną internetową, trudnościami w obsłudze systemów, kłopotami w obsłudze zainstalowanych wtyczek lub innych.
4) Udzielenie minimum 18-miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5) Przeprowadzenie Kampanii Ad words, Ad Sense, remarketing oraz modernizacja i prowadzenie SM.
Planowany termin realizacji: styczeń 2025
Warunki udziału w postępowaniu oraz wykluczenia
- Z niniejszego postępowania zostaną wykluczeni Oferenci , którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Oferent zobowiązany jest podać ceny netto oraz brutto.
- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub też sytuacji finansowej czy ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych .
Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnia wszystkie kryteria.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
- złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub
- złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
- określi termin realizacji zamówienia powyżej 27 dni kalendarzowych lub
- wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę.
Termin związania z ofertą 30 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Jakub Gossa – email: KONTAKT@SPOLDZIELNIAISKRA.PL nr tel. 504 025 326,Ofertę należy złożyć (wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania) w terminie do dnia 10.01.2025 r. do godz. 16:00.
Oferta powinna zostać dostarczona osobiście lub za pośrednictwem jednego z operatorów pocztowych na adres siedziby biura Zamawiającego: Spółdzielnia socjalna „Iskra”, ul. Łąkowa 19, Sztumskie Pole, 82-400 Sztum, z dopiskiem na kopercie: „Oferta na modernizację i unowocześnienie strony internetowej”.
Dopuszcza się złożenie oferty w wersji elektronicznej skan – podpisany przez oferenta na adres email: kontakt@spoldzielniaiskra.pl w tytule „Oferta na modernizację i unowocześnienie strony internetowej”.
Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.