Zapytania ofertowe

NR 5/2024
Montaż Instalacji Fotowoltaicznej
Część I przedmiotu zamówienia – Przedmiotem zamówienia jest montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną o mocy od 39 do 40 kWp wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, zdolnym do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej zlokalizowanej na terenie Spółdzielni Socjalnej Iskra w Sztumskim Polu.
Kategoria ogłoszenia: Roboty budowlane
Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia:
Montaż na dachu metodą inwazyjną.
Na przedmiot zamówienia składają się:
u) Jakość wykonania będzie spełniała standardy: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 i ISO17025:2005.
Planowany termin realizacji:
czerwiec – wrzesień 2024
Warunki udziału w postępowaniu oraz wykluczenia
Kryterium | Znaczenie % kryterium | Max. liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena netto oferty | 60 % | 60 |
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki ( w godzinach ) | 10 % | 10 |
Okres gwarancji na roboty budowlane | 20 % | 20 |
Okres gwarancji producenta na moduł fotowoltaiczny | 10% | 10 |
Odrzuceniu podlegają oferty:
Termin związania z ofertą 30 dni.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
NR 1/2025
Modernizacja Strony Internetowej
Część I przedmiotu zamówienia – Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na modernizacji i unowocześnieniu strony internetowej www.spoldzielniaiskra.pl wraz z prowadzeniem kampanii marketingowej.
Zamówienie realizowane jest w ramach przedsięwzięcia pn. „Wzmocnienie potencjału i odporności Spółdzielni socjalnej Iskra poprzez zieloną i cyfrową transformację” w ramach Programu „ODPORNOŚĆ ORAZ ROZWÓJ EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ” na lata 2022-2025.
Kategoria zamówienia: Usługi
Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
72400000-4 – Usługi internetowe
72413000-8 – Usługi w zakresie projektowania stron WWW
Miejsce realizacji zamówienia:
82-400 Sztum, ul. Łąkowa 19, Sztumskie Pole zlokalizowany w powiecie sztumskim
Na przedmiot zamówienia składają się:
1) Modernizacja strony internetowej Spółdzielni socjalnej ISKRA www.spoldzielniaiskra.pl wraz z usługami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności usługa polega na wprowadzeniu następujących zmian, aby doprowadzić do spełniania standardów, tj.:
- standardu Światowej Organizacji W3C;
- zgodności portalu ze standardem – WCAG 2.0.;
- przebudowy w oparciu o technologie tj. PHP5 wzwyż i MySQL;
- zgodności portalu w przeglądarkach Firefox wersja min. 54 , Microsoft Edge min. wersja 40., Chrome wersja min. 59;
- Responsive Web Design (RWD) – możliwości otwierania portalu na urządzeniach mobilnych;
- przebudowy w oparciu o rozwiązania open source np. Word press , Drupal;
- wprowadzeniu funkcji dodawania treści portalu przez panel administracyjny za pomocą edytora tekstu WYSIWYG tj. FCK Edytor lub Tiny MCE;
- wprowadzeniu modułu antyspamowego portalu typu CAPCHA 10;
- konstrukcji portalu pozwalającej na zastosowanie narzędzi SEO i SEM;
- integracji portalu z Google Analitics;
- uruchomieniu funkcji szybkiej komunikacji – Messenger, WhatsApp, Google Maps;
- zespoleniu z funkcjonalnością social media;
- modyfikacja szaty graficznej witryny i wdrożenie jej do szablonu strony;
- pozycjonowanie strony.
2) Zmiany zostaną wprowadzone w serwisie 30 dni od momentu podpisania umowy.
3) Usługi serwisowe i wsparcie techniczne Zamawiającego w przypadku wystąpienia trudności związanych m.in. z administrowaniem stroną internetową, trudnościami w obsłudze systemów, kłopotami w obsłudze zainstalowanych wtyczek lub innych.
4) Udzielenie minimum 18-miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5) Przeprowadzenie Kampanii Ad words, Ad Sense, remarketing oraz modernizacja i prowadzenie SM.
Planowany termin realizacji: styczeń 2025
Warunki udziału w postępowaniu oraz wykluczenia
- Z niniejszego postępowania zostaną wykluczeni Oferenci , którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Oferent zobowiązany jest podać ceny netto oraz brutto.
- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub też sytuacji finansowej czy ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnia wszystkie kryteria.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
- złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub
- złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
- określi termin realizacji zamówienia powyżej 27 dni kalendarzowych lub
- wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę.
Termin związania z ofertą 30 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Jakub Gossa – email: KONTAKT@SPOLDZIELNIAISKRA.PL nr tel. 504 025 326,Ofertę należy złożyć (wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania) w terminie do dnia 10.01.2025 r. do godz. 16:00.
Oferta powinna zostać dostarczona osobiście lub za pośrednictwem jednego z operatorów pocztowych na adres siedziby biura Zamawiającego: Spółdzielnia socjalna „Iskra”, ul. Łąkowa 19, Sztumskie Pole, 82-400 Sztum, z dopiskiem na kopercie: „Oferta na modernizację i unowocześnienie strony internetowej”.
Dopuszcza się złożenie oferty w wersji elektronicznej skan – podpisany przez oferenta na adres email: kontakt@spoldzielniaiskra.pl w tytule „Oferta na modernizację i unowocześnienie strony internetowej”.
Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.